Chef Life - BON APPÉTIT PACK
Fejr den franske gastronomi i din restaurant! BON APPÉTIT-pakken indeholder 3 franske gastronomiske opskrifter og et elegant outfit til din kok. Tilføj ratatouille, bouillabaisse og cassoulet til din menu, og giv din kok et nyt forklæde og en elegant sømands T-shirt.