Challenger MT900E Anaconda
Udvid din Farming Simulator 17-oplevelse med downloadindholdet Challenger MT900E Field Anaconda, der giver dig adgang til denne unikke traktor. Når det er downloadet, vil ekstraindholdet være tilgængeligt i spillets butik. Sørg for at have nok spilvaluta til at kunne købe dem.