Cave Bad
Start på et nyt roguelignende eventyr med dværgen Oratio i hovedrollen! Grib din hakke og tag rigeligt med bomber med dig, når du begiver dig mod de forræderiske grotter i pixeleret 8-bit-stil! Dværgen Oratio vender tilbager til mere actionfyldt udforskning i samme univers som Pity Pit og Cave Bad, og denne gang beskæftiger sig han med dæmoner i fugleperspektiv og bruger ethvert værktøj, han har til rådighed, for at vinde over dæmonerne fra underverdenen. Dette roguelike eventyr kombinerer inspiration fra genreklassikerne med indholdsgenerering for at holde hvert gennemløb nyt og uforudsigeligt. Overvind skurke med nærkampsangreb eller læg bomber strategisk ud. Du løser gåder, samler genstande, køber nyt udstyr, og skubber dine grænser for at opnå en endnu højere score!