Causal Loop
HISTORIEN Exo-arkæologen Bale ankommer på Tor Ulsat med sin kollega Jen, en exo-lingvist, for at studere ruinerne fra den fortabte Tor-civilisation. Men da han kommer til at aktivere The Chronolith – et ældgammelt rumapparat - sprænges virkeligheden. Jen forsvinder, og Bale er fanget i en flækket verden, hvor tiden går i ring, og ekkoer fra for- og fremtid flyder sammen. Uden mulighed for at kontakte missionskontrollen må Bale navigere utallige forhindringer, optrevle Tors skæbne og overliste de kryptiske og mystiske kræfter, der kæmper mod ham. Efterhånden som virkeligheden går i opløsning, og sandheden forbliver skjult i ruinerne, er Bales eneste håb at løse mysteriet om Tor, inden han selv forsvinder i cyklussen for altid. INDHOLD - Hjernevridende hovedbrud: Optag, genoptag og genafspil. Brug den unikke “Echo Branching”-mekanik til at optage dine handlinger, og interagér med op til tre ekkoer af dit tidligere jeg. Behersk dubletterne for at lære, hvordan du manipulerer ældgamle rumsystemer, der engang virkede umulige at håndtere. - En mystisk fremmed verden: Udforsk smukke omgivelser gennem femte håndskabte kapitler fyldt med hemmeligheder, der giver dig mulighed for at optrevle mysteriet om planeten. - En følelsesladet rejse: Udforsk en mystisk planet gennem en følelsesladet og tankevækkende historie med hovedbrud, der altid støtter den underliggende fortællings momentum. - Figurer med stemmer: Hver figur har sin egen stemme fra et fantastisk cast. - Stort fokus på tilgængelighed: For at sikre, at alle spillere kan nyde Casual Loop, har vi et stort fokus på tilgængelighedsfunktioner, som f.eks. forebyggelse af køresyge, farveblind-tilstand, styringsindstillinger og meget mere.