Cats & Dogs Decoration Pack
Dekorationspakken Katte og hunde inkluderer både katte- og hunde-baseret tilbehør med ti nye fastgøringer til katte- og hundefans, fire nye glasurer med kæledyrsmønster og fjorten nye klistermærker, så du får endnu flere muligheder for personlig tilpasning.