Cat From Hell 2
Historien tager et nyt skridt i Cat From Hell 2! Denne gang spiller du som den sorte kat, som Bedste smed ud i første spil. Nu er han tilbage og klar til at hævne sig på den røde kat – og vise Bedste, hvem der virkelig fortjener hendes respekt! Kampen flytter til haven og garagen. Ødelæg blomsterbedene, skræm duerne, ridse bilen i garagen og lav rod i værktøjerne! Hold øje med den røde kat, så han ikke bliver "favoritten". Funktioner: ★ Spil som den frække sorte kat fra første spil ★ Kæmp mod den røde kat om Bedstes opmærksomhed ★ Udforsk nye områder fulde af kaos – haven og garagen ★ Klatr rundt, vælt dåser, tænd for værktøj og ridse biler ★ Oplev Bedstes reaktioner – grin, skrig og ballade Hjælp den sorte kat med at få hævn, skabe lidt ballade og måske endda rense sit navn!