Castles
Castles fortæller historien om den ambitiøse kong Harold, hvis største præstation i livet er det tårn, du er ved at bygge. I takt med at tårnet vokser, stiger antallet af udfordringer. På din vej gennem spillet vil du blive udsat for den hævngerrige kong Edmunds chikanøse benspænderi. Spillet har 3 forskellige spilmodes (Story, Survival og Competitive) og kan enten spilles alene eller som multiplayer. Med et gameplay, der i Story Mode har over 50 niveauer, behøver du aldrig at gentage et spil. Du styrer en ingeniør i stedet for selv at flytte rundt på klodserne, hvilket sikrer en unik spiloplevelse. Ingeniøren skal matche mindst tre klodser med værktøj eller farver for at opfylde et niveaus mål. Der spilles på et bræt med 7x7 felter. Her skal ingeniøren holde styr på de klodser, der falder ned fra oven. Sne, storm, tåge og vind udfordrer ingeniørerne i deres arbejde, under konstant trussel fra kong Edmund og hans frygtindgydende minions, der gør alt for få tårnet til at falde sammen.