Cash Cleaner Simulator - Luxury Loadout
Forbedr din vaskeoplevelse med den kosmetiske Luxury Loadout-pakke! Denne DLC klæder dine rengøringsværktøjer på i blændende guldfinish, så du kan vaske med stil. Indeholder: Goldrush Washer: "Renhed er nøglen til perfektion!". Lav et statement med denne skinnende gyldne vaskemaskine. Golden Grip: "Mens andre får beskidte hænder, efterlader du et spor af guld." Disse luksuriøse handsker får alle rengøringsopgaver til at virke som en skattejagt. Midas Fang: "Ikke en kniv – en investering i stil." Selv din trofaste kniv får et pift af ekstravagance med denne gyldne finish. Bemærk: Denne DLC indeholder kun kosmetiske genstande og påvirker ikke selve gameplayet.