Cartel Tycoon - San Rafaela
Begiv dig ind i det solbeskinnede San Rafaela - et enormt, nyt spilområde, hvor færgeruter effektiviserer smugleriet, løjtnanter tilfører ekstra dybde til spiloplevelserne, og en fængslende fortælling udfolder sig. Udforsk 12 regioner, indtag territorier, og form dit imperium på tværs af smukke ørkener, skovbeklædte kyststrækninger og inaktive vulkaner. San Rafaela kalder - kan du håndtere, magt, forræderi og overlevelse, mens du former dit eftermæle i landskaber, som bugner af muligheder?