Car Cops: Drip Patrol
Med denne DLC låser du op for: - Teddybjørn-outfit - Harley-outfit - Superheltinde-outfit - Isdronning-outfit - Stuepige-outfit - Pilot-outfit - Kaninører-outfit - ekstra 5000 kontanter til at købe møbler og gøre dit hjem til det perfekte sted at slappe af efter en hård arbejdsdag Lås op for 7 unikke outfits til din politibetjent, perfekte til enhver undercover-mission eller bare for at give din patrulje lidt ekstra stil!