Capcom Arcade Stadium: Invincibility
Låser op for usårlighed, så du kan spille alle de medfølgende spil med usårlighed. Bemærk: Selvom usårlighed forhindrer spillerne i at tage skade, kan man stadig dø i spillene, alt efter hvordan det enkelte spil virker (f.eks. ved at falde i et hul).