Capcom Arcade 2nd Stadium
Spil flere af dine yndlings-arkadeklassikere. Indeholder SONSON gratis! Capcom fører dig tilbage til stadionet med endnu en samling af dine yndlingsklassikere! Kom og se ændringer og de helt nye ting i Capcom Arcade 2nd Stadium! Ligesom i de gode, gamle dage Her er alt, hvad du skal bruge for at genskabe den klassiske arkadestemning, lige fra 3D-renderede arkadekabinetter til scanline-filtre. Du kan indstille skærmen ned til mindste detalje, så du kan skabe din helt egen personlige oplevelse og genopleve arkadespillenes guldalder. Helt nye måder at spille på Du kan spole tilbage, justere hastighed og gemme og indlæse dit spil når som helst, så alle klassikerne vil føles helt friske og nye! Alle spillene har online-ranglister, så du kan se, hvor godt du klarer dig over for spillere fra hele verden! Capcom Arcade 2nd Stadium, hvor retrostemning møder avancerede funktioner og skaber en helt ny fortolkning af Capcoms klassikere! Spil effektivt, og dominér scoringstavlerne. Du kan følge dine fremskridt fra spil til spil, blandt andet antal spil, antal gennemførelser og personlige high scores! Slå dine egne eller dine venners rekorder; der er altid et nyt mål at gå efter! Inkluderet spil SONSON Spillere: 1-2, Co-Op Genre: Shooter Versioner: Japansk & engelsk Bemærk: Spillerantal varierer afhængigt af spillet.