Can't Drive This
Can't Drive This er et konkurrencefyldt co-op (det er en ting) multiplayer fælles racerspil. Kør din monster truck MENS dine venner laver vejen foran dig! Åh, husk ikke at køre for langsomt, ELLERS VIL DU EKSPLODERE! Ligesom i den Sandra Bullock film, hvor hun gør noget magen til, bare i en bus. Hun eksploderer ikke (Spoiler alert). Keanu Reeves var også med i den film.