Candylands Journey
Der er problemer på Magi-Universitetet! Magiens hjerte er blevet stjålet af Kagehekse. Tag på en rejse til deres skjulested for at returnere den Magiske Krystal og straffe heksene. Udforsk 15 farverige steder, led efter tabte puslespilsbrikker for at åbne vejen til den sidste boss. Gå gennem grønne enge, mørke huler, dybe floder og have, mystiske slotte, ruiner, øer og andre farverige steder. Saml smykkefragmenter for at købe unikke typer magi. Saml alle elementerne og tilkaldelserne. Find alle hemmeligheder, ødelæg alle kagetårne og løs alle gåder. Alt dette vil hjælpe dig med at vinde og redde Magi-Universitetet!