Candivity: North Pole DLC
Dyk ned i et vintereventyrland, hvor du ved at flette juleslik afslører fortryllende overraskelser! Med denne DLC låser du op for: - Et nyt Nordpolen-kort med helt nye juleornamenter at flette sammen! - 5 søde rensdyrfigurer i forskellige farver, der spreder julestemning! - 3 festlige hatte til at tilpasse din figur: julemandskasket, alfehat og rensdyrgevir. - 6 særlige juletilbehør, inklusiv rensdyrnæse, julemandens skæg, gavesæk og meget mere! Tag del i julehyggen, scor stort og oplev magien ved at flette!