Bus Simulator 21 Next Stop - VDL Bus Pack
Gør klar til at opleve den nyeste udvidelsespakke til Bus Simulator 21 Next Stop, og udvid din busflåde med tre nye smarte busser! Denne Bus Simulator 21 Next Stop – Bus Pack indeholder tre nye licenserede busser fra den anerkendte producent VDL Bus & Coach! Opgradér din flåde i Bus Simulator 21 Next Stop og få følgende indhold: Citea SLF-120 Electric 12 meter lang elbus med plads til 92 passagerer. Består af 2 aksler og 3 døre. Citea SLFA-181 Electric, BRT-design Eldrevet ledbus på 18 meter med plads til 143 passagerer. Den har 3 aksler og 4 døre. Citea SLFA-180 Electric 18 meter lang bus med plads til op til 145 passagerer. Den er udstyret med 3 aksler og 4 døre. 5x businteriører Denne pakke indeholder fem unikke businteriører, der er særligt udviklet til denne udvidelse. Tilpas din bus med disse fem flotte stolebetræk med matching gulvmønstre. Alle fem businteriører er kompatible med de tre nye VDL-busser (og med dine andre busser). Bland forskellige design for at skabe din helt egen bus!