Bus Simulator 21 Next Stop - IVECO BUS Bus Pack
Til alle Angel Shores- og Seaside Valley-buschauffører! Vil I opgradere jeres busflåde - og helst med helt nye busser? Så er dette den perfekte udvidelse til jer! Bus Simulator 21 Next Stop – Bus Pack indeholder tre nye busser, der er licenseret fra den anerkendte producent IVECO BUS! Indeholder: IVECO BUS Crealis 60-fods e-ledbusser med 3 aksler og 4 døre. IVECO BUS Crossway LE 40-fods interurban bus med 2 aksler og 3 døre. IVECO BUS Eway af HEULIEZ 40-fods electrisk bus med 2 aksler og 3 døre. 3x interiører Denne buspakke indeholder tre autentiske interiørdesigns med specifikt udviklede farvemønstre til sæderne og indbydende gulvteksturer. Prøv dem bare (fås også i dine andre busser), og bliv den næste transport-trendsætter!