Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Skin Pack
Denne samling af 10 uhyggelige lakeringer er ikke for dem med sarte nerver. Spred halloween-stemningen til Angel Shores og Seaside Valley, når du kører rundt. Listen "Halloween - Paint Jobs" indeholder: Witch's Brew Jack-O'-Lantern Bewichting Party Ghosts Trick-or-Treat All Hallow's Eve Skeletal Dance Specter's on Tour Happy Halloween Bats Crossing Alle lakeringer er fuldt kompatible med alle busser, inklusive leddelte, dobbeltdækkere og e-busser. Hvis du dekorerer din bus med disse overflader, vil indbyggerne i de smukke byer Seaside Valley og Angel Shores straks vide, at du er Angel Shores-insider, uanset hvilken rute du tager.