Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Interior Pack
Adspurgt om, hvad der sætter krydderi på deres tilværelser, svarer fodgængere, chauffører og passagerer som regel: variation! Få dine passagerer til føle, at de kører med en hjemsøgt bus med denne businteriørpakke med halloween-tema, der blandt andet indeholder specialdesignede sæder og gulvmønstre. Tilpas din bus, og gør den til din egen. Nyd valgfriheden, og prøv noget nyt Den næste uhyggelige vagt skal til at begynde. Så hop på, sid ned, og nyd de uhyggeligt flotte busdesigns!