Bus Driver Simulator - Tourist
Tourist er en sovjetisk intercity-bus med høj kapacitet. Den adskiller sig fra den urbane version, fordi den er lidt længere og ikke har automatiske døre. Mere behageligt har den liggende sæder med læselamper og individuel ventilation til alle passagerer. Derudover gør servostyringen Tourist til et lettere køretøj at køre.