Bumballon
Tag med Bumballon på et nuttet men spændende eventyr på tværs af en utrolig verden fyldt med farer! Udforsk syv unikke verdener der er proppet med smukt animeret grafik og nostalgi fra retrospillene. Overvind forskellige farer for at redde Bumballons magiske kongerige og redde den smukke prinsesse Moon. Hver fejltagelse bliver en lektion, der skal bruges til at overvinde fremtidige forhindringer på Bumballons hårde, men sjove og givende rejse. Indeholder: * Smukt animeret grafik. * Udforsk syv verdener. * 35 forskellige niveauer. * 5 skins der kan låses op. * Forskellige actionmekanikker.