Bright Side: Riddles and Puzzles
Hvem lyver? Hvem vil overleve? Hvilken vej er sikker? Se usædvanlige historier, og løs svære gåder med dine venner eller alene. Boost din kreative tænkning, og gør din fritid mere interessant. Analyser information, vær opmærksom på detaljer, og tag hurtige beslutninger, for du har ikke meget tid til at svare. Konkurrer mod din familie eller dine venner, scor så mange point som muligt, og bliv gådemester!