Start en mode og et danseeventyr med dine BFF's i Bratz Pack! Hersk over catwalken, og indtag scenen med Cloe, Yasmin, Sasha og Jade. Overtag verden med stil, og skab din egen mode i Bratz Fashion Studios. Vis dine mest velkendte stilarter frem, og dans til dine yndlingssange i Bratz-universet, inklusive "So Good". Rejs til ikoniske byer fra Paris til Tokyo, men pas på – den selvudråbte "modedronning" Burdine og Tweevil Twins er opsatte på at stjæle rampelyset. Har du bedre stil og dansemoves i storslåede modedueller? Tag udfordringen op og fest alene eller spil op til fire spillere. Det er tid til, at du viser, hvem du er!