Bot Personality-pakke
Denne opgradering indeholder en stemme- og personlighedsopdatering af firmwaren for ANG-3 Scavenger Bot. Den uploader automatisk avancerede stemme- og sarkasmeprotokoler til dine Scavenger Bots, så alle de tilfældige tanker, der hvirvler rundt i de mikroprocessordrevne hjerner får en stemme.Din behandling af dine Scavenger Bots bestemmer deres humør. Undgå at bruge Bots med stemmefunktion i kamp, og lad være med at kaste dem ud i rummet, medmindre du vil høre, hvad de VIRKELIG synes om dig.