Tag nye udfordringer op, og optjen nye belønninger i Borderlands 4 med Bounty Pack-pakken.* Gå endnu mere amok på tværs af Kairos med disse fire separate DLC-pakker efter udgivelsen, som hver indeholder nye kosmetiske genstande, våben, fjender og meget mere. Bounty-pakken er inkluderet i Deluxe og Super Deluxe Edition af Borderlands 4. Sæt dine evner på prøve med spændende missioner, fantastisk lokkende bytte og dødbringende fjender, der skal udslettes. Bounty Pack-pakken inkluderer: - 4 unikke områder med nye missioner og en unik boss - 4 Vault-kort, hvert med 24 kosmetiske genstande og 4 stykker Legendary-udstyr - Nye kosmetiske Vault Hunter-genstande - 4 nye køretøjer med nye kosmetiske genstande - Nyt Legendary-udstyr *Sættet med bounty-pakker til Borderlands 4 består af 4 separate DLC-pakker, der frigives efter udgivelsen: Bounty Pack 2, 3, 4 og 5. Sættet med Bounty Packs er inkluderet i Borderlands 4 Deluxe Edition og Super Deluxe Edition. Sættet med Bounty Packs og de separate DLC-pakker, som sættet består af, kan også købes separat ved udgivelsen (grundspillet er påkrævet). De præcise udgivelsesdatoer for hver enkelt Bounty-pakke annonceres på et senere tidspunkt og med forbehold for ændringer. Vilkår gælder.