Boom Ball 2 til Kinect
Boom Ball 2 er et muntert Kinect-spil, hvor du skal bruge hele kroppen til at få bolde til at hoppe, ødelægge mursten og sprænge ting i luften. Ødelæg kuber med dine bordtennis-evner i 50 helt nye baner! Indeholder: nuttede kuber, fantastiske bonusser og hektisk spil med mange bolde! Nyhed: Spil to sammen! Spil dette underholdende spil med dine venner og din familie! Bliv ballistisk med Boom Ball!