Bloom & Grow: Forårets indholdspakke
Saml dine venner og familie til den nyeste sæsonbestemte indholdspakke, der er kommet til CATAN - Konsoludgave! Vinterens kulde er ovre, og verden er ved at vågne op til live igen i denne indholdspakke med forårstema! Giv dit CATAN-bræt en forårsagtig stemning med frodige grønne marker, brægende lam og træer i fuldt flor, samt nogle smukke nye illustrationer, brikker, terninger og sekskantede rammer med forårstema. Der er også nogle helt nye figurer, som du kan føje til din voksende liste af catanianere! Det kan godt være, at han ikke har store øjne, men han har en busket hale, for Røveren dukker op klædt i et sødt og yndigt kaninkostume!