Blood West: Scavengers
Blood West: Scavengers bringer den længe ventede endeløse roguelite-tilstand til Blood West! Se, hvor længe du kan overleve, mens du møder velkendte venner og gamle fjender i det uendelige, skæve vilde vesten!