Blood West: Dead Man's Edition
Revolvermanden / Shamanen Spil begge deres historier og oplev alle de ufortalte rædsler i Blood West! Underlige vestlige legender møder uhyggelig horror i BLOOD WEST, et fordybende stealth-FPS. Bliv den udøde revolvermand, dømt til at strejfe rundt i det øde landskab, indtil han formår at rense sig for sin forbandelse og befri sin sjæl. 3 forskellige scenarier, perk-baseret karakterudvikling og over 20 timers gameplay venter på dig! Blood West: Dead Man’s Promise tilbyder dig et nyt kapitel i historien om fordybende stealth-FPS-action. Forløbet vil føre dig til et velkendt sted på et ukendt tidspunkt. Som Twens far skal du betale din gæld til dødsguden og kæmpe med fortabte sjæle for hans herold. Vær forberedt på endnu et Weird West-eventyr med nye uhyggelige rædsler og nye våben til at sende dem tilbage til det sted, de kom fra.