Blood Dungeon
Fra skaberne bag Nidhogg kommer et 2D-platformspil om overlevelse. Find vej gennem forræderiske dungeons med parkour for at tiltrække monstre, mens du indsamler blod og power-ups. Overlev en spilrunde, tag dine indsamlede knogler med til The Bone Shop, og bliv stærkere. Gennemfør missioner for at låse op for opgraderinger, arenaer, skins og meget mere.