BlockbusterVanityPack
Alle ved, at det er helt perfekt at læne sig tilbage på sofaen med en actionfilm på skærmen om sommeren. Og der har været få årtier med så gode film som 1980'erne, så som hyldest til nogle af dem, kan du nu mikse og blande mellem fire ikoniske, nye dragter samt udtrykke din kærlighed ved hjælp af seks emotes. Interceptor-sæt: Ørkenens sand er muligvis blevet skiftet ud med skovens blade, men det gør ikke tingene mindre skånselsløse. Med Interceptor-sættet får du en flot dragt i læder samt briller, som du kan have på i kampen mod fjenden. Det er nemlig en pragtfuld dag, og selvom du ikke har en slagplan på plads, bliver du nødt til at overleve uanset hvad. Ekto-forskersæt: Det kan være svært at vide, hvem du skal ringe til, hvis der bevæger sig fjendtlige maskiner rundt i omegnen, men når du har dette specialistsæt på, behøver du ikke være bange for dem. Smut i heldragten, tag videnskabsbrillerne på, og fat dit foretrukne våben. Du behøver ikke at bekymre dig om ikke at krydse strålerne, og du kan stadig komme frem til slagmarken, observere og give maskinerne nogle på frakken. Xeno-specialistsæt: Nu da befolkningen er væk, kan ingen høre dig skrige efter hjælp Du kan finde din indre helt med dette Xeno-specialistsæt, som indeholder en vild frisure, patronbælter og høje sko. Maskinerne er nemlig ikke bare meget fjendtlige, men også konstrueret perfekt. Det betyder ikke, at nogle få velplacerede kugler ikke lægger dem vandret. Udslettersæt: Du bliver den ultimative dræbermaskine, når du hopper i udslettersættet – måske ikke direkte i kamp men i hvert fald udseendemæssigt. Med nittelæderjakken, den farverige T-shirt og støvlerne kan du se farlig ud, når du ligger i baghold, tager sigte og langsomt går væk fra eksploderende biler. Seks nye emotes: Du kan danse til alle sommerhittene med disse 6 nøje udvalgte emotes. Fra Pop Princess og One Step til Bump og Running Man – du kommer til at bevæge dig lige så flydende som kviksølv. Du kan også udvise respekt for en kammerat ved at lave en Salute eller et Air Punch.