Bling Bling Pack
Vi bringer bling tilbage til The Row med dette sæt pengeorienterede superkræfter. Findes der, i disse finansielt så svære tider, en bedre måde at give økonomien et boost på end at blive bedre til at afpresse dine fjender, forvandle modstandere til guld med Midas-berøringen, få pengene til at danse eller at skyde folk i hovedet med dollarsedler. Nej, vel? Tag dette udstyr på, og ryst pengene ud af lommerne på de andre!