Blankspace
Blankspace er en visuel escape room-roman med peg-og-klik-elementer. Interager med Beryl, undersøg dine omgivelser, løs gåder, og find vej ud af et mærkeligt udseende rum! Chris er ikke sikker på, hvad han har lavet aftenen før, og han vågner op i et mærkeligt rum, lænket til et rør. Han genkender ikke pigen, der vågner ved siden af ham, men det ser ud til, at de begge er i samme situation. Hvad er deres historie? Kan de slippe ud?