Blacksad - Under the Skin (Xbox One)
I starten af 50'erne findes liget af Joe Dunn, ejer af en bokseklub. Siden da er hans opstigende boksestjerne, Robert Yale, forsvundet, inden han nåede at gå i ringen for at kæmpe en af sin karrieres vigtigste kampe. Sonia Dunn, datter af Joe, som har overtaget ledelsen af klubben, står over for store økonomiske problemer. Hun engagerer så privatdetektiven John Blacksad til at efterforske Yales forsvinden og finde ham igen. Denne skumle sag fører vores efterforsker ned i New Yorks beskidte og uhyggelige underverden. Med sit menneskelignende persongalleri og den perfekt ramte 50’er-stemning lover BLACKSAD: Under the Skin om et eventyr med den skumle krimi-atmosfære, der er så karakteristisk for den tegneseriegenre, som den er opkaldt efter. Du kan lede efterforskningen på din egen måde. Gøre brug af dine kattesanser, og finde nye spor i sagen. Tage beslutninger på Blacksads vegne, som vil påvirke sagens optrævling.