Biped
Biped er et samarbejde- og action-eventyrspil med et stærkt fokus på det umiddelbare samspil imellem to spillere fra øjeblik til øjeblik. To små bipedal-robotter, Aku og Sila, går side om side og tager afsted på en sjov og venskabsopbyggende rejse. Du styrer robottens to ben ved hjælp af to sticks. Det giver dig mulighed for at udføre forskellige bevægelser—lige fra at gå og glide til mere avancerede handlinger, såsom at styre maskiner eller hugge brænde. Nyd eventyret alene eller sammen med en ven eller et familiemedlem, og hav det skægt sammen i samarbejdstilstand. Kommunikér og koordinér for at gennemføre udfordringer sammen, og find ud af, hvor godt et par, I faktisk er. Dit eventyr vil føre dig til mange smukke og mystiske steder på planeten. Udforsk hemmeligheder i skove, dale, vandfald og isfyldte bjerge, og find vej igennem gådefulde stier, der fører til planeternes pejlemærker. Indsaml skatte, og køb fjollede hatte! Klæd din biped på, som du vil. Endnu bedre – du kan matche din partners udseende og blive blandt de mest betagende eventyrere på denne episke mission.