Biped 2
Biped 2 er efterfølgeren til det spændende spil om de charmerende tobenede robotter, Aku og Sila, der hjælper hinanden og tager på utrolige eventyr sammen. Spring ud i dette cool action-adventurespil, hvor man kan spille flere sammen, som har masser af hovedbrud, venskab, støtte og sjov! Efter vores modige tobenede helte genaktiverede alle signalstationerne på Jorden, modtog de et underligt signal fra en fjern planet. Det kunne kun betyde én ting – nogen råbte om hjælp! Nu er vores mekaniske venner besluttet på at vise, hvad de kan, og hjælpe personer i nød i hele galaksen. Vær en helt, og red en planet i nød. For selv de mindste robotter kan udføre store bedrifter! SJOV STYRING De klassiske tobenede mekanikker suppleres af helt nye måder at bevæge sig på! Prøv nye bevægelser, der let integreres i spilprocessen! Svæv yndefuldt i hangglider, og efterlad smukke mønstre bag dig, eller klatr på afsatser og klipperevner med en gribekrog! Og gæt engang. Du kan også glide, ligesom sidst! UNIKKE PARMEKANIKKER Aku og Sila skal mere end blot at hjælpe hinanden med at komme videre, de koordinerer og synkroniserer deres handlinger for at nå målet! Gå sammen med din robotpartner, og bliv ét for at løse særlige hovedbrud. Indtag rollen som "ben" eller "arme", og koordiner jeres næste skridt (eller stræk). Der er mange partnerhovedbrud, der kan hjælpe jer med at mestre denne teknik! UDFORSK NYE BIOMER Ukendte planeter betyder uudforskede steder! Løs mysterier på en fremmed planet, og mød nye karakterer, herunder en nyopdaget elementærart! Udforsk ukendte miljøer, og vær klar til at møde de udfordringer, der findes i dem. Giv slip, og dyk ned i de smukke landskaber, den vidunderlige musik og mindeværdige stemning! SPIL ALENE ELLER I CO-OP FOR TO ELLER FIRE SPILLERE Du har en masse forskellige valgmuligheder for at gøre gameplayet endnu mere alsidigt: ● Single-player Vær helten i din historie, og sæt dine evner på prøve i single-player-tilstand! ● Co-op for to spillere Inviter en ven med på rejsen. Påtag jer rollerne som to tobenede robotter, og få mest muligt ud af jeres synergi. Sæt jeres evner på prøve, og hjælp hinanden i vanskelige situationer. Samarbejdet bliver afgørende. ● Co-op for fire spillere Udover de velkendte tilstande har vi introduceret en ny – co-op for fire spillere! Klar jer igennem de udfordrende niveauer sammen i et hold af fire! STIL ER ET MUST Vis din kreativitet frem i den nye verden! Klæd dine tobenede robotter fint på til lejligheden for at imponere dine nye venner – saml skatte, og køb skøre hatte. Vær unik, eller vælg matchende looks med din partner.