Biomutant - Mercenary Class
Mercenary er en særlig klasse udrustning, som man kun kan spille fra start ved hjælp af denne DLC-pakke. En mercenary kan bruge begge hænder fra start og har to sværd, den klassiske Katana og den kortere Wakizashi, der kan dele noget solid skade ud. Du får helt enkelt mulighed for at opleve BIOMUTANTS verden som en kriger, der ligner en klassisk samurai, lige fra starten.