Beyond a Steel Sky
Fra Charles Cecil, skaberen af Broken Sword-serien, og med kunstdirektion af Dave Gibbons, den legendariske tegneserietegner der skabte "Vogterne", kommer "Beyond a Steel Sky", den længe ventede efterfølger til kultklassikeren "Beneath a Steel Sky. Du er Robert Foster. Et barn er blevet kidnappet i et brutalt angreb. Du har svoret at bringe ham hjem. Men sporet har ført dig fra dit samfund af ørkenboere ude i ødemarken til Union City, ét af de sidste resterende megabyer i en verden, der hærges af altødelæggende krige og politisk nedbrud. Stærkt befæstet og uigennemtrængelig er det et utopi, hvor folk lykkeligt lever under opsyn og kontrolleret af en venlig kunstig intelligens. Men alt er ikke, som det lader til at være ... "Beyond a Steel Sky" er en dramatisk, humørfyldt cyberpunk-thriller, hvori spændende gåder fører dig igennem en hurtiggående fortælling i en dynamisk spilverden, der reagerer på – og undergraves af – spillerens handlinger.