Betomis (Xbox & PC)
Du er en tapper ridder der skal udforske og overleve de mørke fangehuller ved at bruge din forstand og de begrænsede ressourcer! Træd ind i Betomis' vanskelige pixelerede fangehuller, hvor du skal observere og udforske dine omgivelser nøje for at undslippe! Betomis er et retro-actionplatformspil i 2D, hvor hvert rum i de vidtstrakte fangekælder fylder en enkelt skærm og indeholder en gåde du skal løse. Der er ikke meget lys. Våben er der ikke mange af. Men der er masser af dødelige fælder, fra spyd og savklinger til monstre og kødædende planter!