Bendy: Revive and Survive Bundle
Dyk ned i to spændende Bendy-eventyr, som er fyldt med blækgennemblødte gys og overlevelsesudfordringer i Joey Drew Studios. Bendy and the Dark Revival Spil som Audrey, der er fanget i et vanvittigt animationsstudie. Snig dig rundt, kæmp, og løs gåder for at overleve forvredne skabninger og den nådesløse blækdæmon. Afslør mørke hemmeligheder i dit forsøg på at undslippe studiets blæksorte mareridt. Bendy: Lone Wolf Bliv til Boris i et brutalt overlevelsesløb gennem endeløse, uhyggelige korridorer. Kæmp mod tegnefilmsagtige monstre, undvig dødbringende fælder, og undslip blækdæmonen under den hjertebankende jagt på sandheden.