Before Exit: Gas Station + fig. bundle
1. Before Exit: Supermarket Lysene summer, gangene er tomme, og din leder leder efter enhver undskyldning for at fyre dig. Som supermarkedsansat er dit job at låse af – men "perfektion" er den eneste vej ud. 🛒 Daglige opgaver: Sluk alt lyset, lås køleskabene og vask gulvene. 🧐 Sans for detaljer: Find de mindste fejl, fra for gammel yoghurt til blinkende neonskilte. ⚠️ Presset er stort: Én glemt opgave betyder, at du bliver fyret. 2. fig. Du vågner op på en mystisk fabrik uden hukommelse og med begrænset værktøj. I dette retro-inspirerede sci-fi-platformspil skal du kæmpe dig gennem korridorer og genvinde dine evner for at finde sandheden om din eksistens. 🤖 Action og kamp: Kæmp mod patruljerende droner og mød 3 krævende bosser. 🔓 Lås op for evner: Saml chips for at opgradere dine færdigheder og nå nye områder. 🗝️ Afslør hemmeligheden: Udforsk en mærkelig verden og opdag den sande betydning af "fig".