Spræng kaniner og få mønter, så du kan opgradere dine våben. Kan du forsvare dit bo mod deres angreb? Du kan plaffe dem ned med gulerodsriflen, prygle deres pelsede skind med vandmelonkernemaskingeværet eller lave ravage med pralbønnelaseren. Vil du smadre så mange som muligt? Roemorteren gør maksimal skade på det største område. Disse nævenyttige pjuskhaler findes i mange størrelser og faconer. Nogle af dem kan endda flyve, så du får brug for hele arsenalet, hvis du skal få ram på den krapylske klump krasbørstige kaniner. Det er et mysterium, hvor de kom fra, hvem der lærte dem at flyve, og hvordan de blev så onde. Men der er ikke tid til at spekulere over disse kaninhovedbrud, du må fatte yndlingsvåbnet og ... Blast 'Em Bunnies! Skyd mønter for at indsamle dem, så du kan bruge dem på nye våben, opgraderinger, ammunitionstyper eller helbredsforøgelser! Hop ind i nye arenaer eller tilpas kaninernes udseende med DLC-pakker med arenaer og udseender. Hvor længe holder du i Survival-spiltypen, og hvor mange kaniner kan du myrde i Slaughter-spiltypen? Snup din trofaste gulerodsriffel, vandmelonmaskingevær, roemortér eller pralbønnelaser, så finder du ud af det! Survival-spiltypen har fire sværhedsgrader (let, normal, svær og meget svær), og Slaughter-spiltypen har tre (normal, super og ultra). Kan du klare dem alle? Tilpas din oplevelse med klovne-, luchador-, ninja-, bymilits- og zombie-udklædninger og -arenaer. Lås hurtigere op for opgraderinger med 2x, 5x og 10x-multiplikatorer. BEMÆRK: Denne pakke indeholder Blast 'Em Bunnies, alle fem pakker med udklædninger og arenaer og tre multiplikatorpakker.