BeastLink
Verden gik ikke under. Den udviklede sig. Menneskeheden overlever i knuste fæstninger, kolossale væsner hersker over ruinerne, og overlevelse afhænger af den teknologi, der afsluttede alt. BeastLink er en helt ny oplevelse, hvor mennesker, køretøjer og kolossale bæster støder sammen i fuldt ødelæggelige byer i hidtil uset skala. Kæmp dig vej gennem krigshærgede byer, saml det eftertragtede serum, og brug det til at forbinde dig med tårnhøje bæster, hver med unikke evner og kampstile. Spil som både menneske og bæst på tværs af flere spiltilstande alene eller sammen med andre spillere. Indsæt køretøjer som biler, helikoptere, kampvogne og fly for at udløse kaos, der får alt til at styrte ned. Jo stærkere din Link vokser, jo mere magt har du ... og jo mere truer den med at fortære dig. Smadr skyskrabere, udslet byblokke og omform byens skyline med vores proprietære ""SuperDestruction""-teknologi, et banebrydende ødelæggelsessystem, hvor alt kan reduceres til støv. Nøglefunktioner BLIV UDYRET Optjen serum og BeastLink med sovende Kaiju, og lås op for unikke evner, spillestile og ødelæggende kræfter. MENNESKER, KØRETØJER OG UDYR PÅ ÉN SLAGMARK Kæmp som menneske, støt din gruppe med køretøjer, eller bliv det ultimative våben. Enhver rolle er nødvendig i storstilet, holdbaseret krigsførelse. SUPERØDELÆGGELSE Nedlign hele byer med et fuldt netværksforbundet, fysikbaseret ødelæggelsessystem. Skyd bygninger sammen, skab nye stier og bevæbn miljøet. Hver kamp omformer kortet - intet er forbudt! Ødelæg alt, hvad du ser! Hvert kort indeholder hundredtusindvis af ødelæggelige genstande! MULTIPLAYER-KAOS Kæmp på tværs af enorme kort designet til op til 32 spillere og flere aktive væsner, der leverer kaotisk gameplay i stor skala. MESTER UNIKKE VASK Kontroller en voksende liste af væsner, der hver især har forskellige styrker, evner og spillestile, fra adrætte luftjægere til ubarmhjertige nærgående væsner. EN VERDEN PÅ KANTEN Afdæk sandheden bag det verdensundersøgende udbrud og omkostningerne ved at holde menneskeheden i live.