Be the Zombie
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Tag kontrol over Night Hunters, og begynd din jagt efter overlevende mennesker. Som den ultimative zombie, har du mulighed for at trænge ind i andre spilleres spil, og sprede endnu mere rædsel og spænding i deres forsøg på at overleve. Oplev en intens assymetrisk multiplayer oplevelse, når du indtager den gennemtrængende rolle som en skrækindjagende zombie. Dræb dit bytte og udvikl overmenneskelige egenskaber, for at blive det værste mararidt, som Harran nogensinde har set. God Nat, og God Jagt.