En gammel ven vender tilbage! Spildelen Conquest var ekstremt populær i de tidligere Battlefield-spil, og dukker nu op igen i DICEs seneste spilhit. Download Conquest-pakken til Battlefield: Bad Company helt gratis og deltag i kampe på fire tilpassede baner fra det oprindelige spil. I Conquest er målet at reducere modstanderens tæller til nul. Drab af fjendtlige soldater og indtagelsen af kontrolposter på banen får tælleren til at falde. Vi ses på slagmarken, soldat!