Final Stand er en del af BF4 Premium Battlefield 4 Final Stand flytter kampen til det storslåede russiske vinterlandskab, ligesom krigen nærmer sig sin episke afslutning. I forsøget på at ændre krigens gang etableres en pan-asiatisk koalition, og eksperimenterende våbenprototyper gør deres indtog. Grib styringen i den højteknologiske svævekampvogn med alsidige bevægelser og evnen til at køre sidelæns. Opdag de nye kraftfulde opsamlingsvåben: den altødelæggende railgun og højhastighedsdronen. Få styr på alle de højteknologiske tilføjelser, så du har en fordel, når du pludselig befinder dig på en helt ny slagmark med brutale snestorme, fanges i tæt infanterikamp i tophemmelige militærbaser skjult i bjergene eller leder dit hold til sejr under en klar, sibirisk stjernehimmel. Er dette det sidste opgør eller begyndelsen på en lang, kold krig?