Battle Stations Blockade
Gør tårnene klar og tag sigte, når du overtager kommandoen over en kanonbåd i det farlige farvand! Du har kommandoen over en kanonbåd på en hastemission for at opsnappe stjålne militære efterretninger og ødelægge fjendens avancerede våbensystemer! Battle Stations Blockade er et intenst 3D-skydespil i voxel-stil. Modtag ordrer og begiv dig ud på det forræderiske farvand, mens du styrer et par kanontårne, skyder fly ned, ødelægger både og slagskibe, rydder miner, nedskyder faldskærmssoldater og meget mere. Men pas på dit helbred! Hvert tårn har en skadesmåler, der skal genopfyldes ved at eliminere mål, ellers mislykkes missionen. Udfør dine opgaver for at stige i graderne og låse op for bedre våben til dine kanonbådstårne, så du kan skyde dig vej til endnu højere point. Bemand begge tårne i solospillet, eller spil sammen med en ven i et lokal samspil!