Battle Puzzle 2048 - Space Girls
Battle Puzzle 2048 - Space Girls er et spændende twist på det klassiske 2048-puslespil! Skub fliser for at kombinere matchende tal, byg kraftfulde kombinationer, og læg strategier til sejr. Spil i Infinite Mode for at opnå den højest mulige score, eller tag kampen op mod en af ​​syv nuttede, men udfordrende rumpigefjender, hver med en unik evne som skjolde, helbredelse, flise-nedgraderinger eller tilfældig ødelæggelse. Besejr dine modstandere ved at smadre fliser ind i dem og omhyggeligt vælge dine bevægelser for at modvirke deres færdigheder. Med fem sværhedsgrader at vælge imellem tilbyder spillet en sjov og engagerende oplevelse for både afslappede og konkurrencedygtige spillere. Kan du overliste disse kosmiske nuttede dyr og erobre galaksen af ​​puslespil? Udfordr dig selv og bevis dine evner i dette spændende interstellare eventyr!