Batman Beyond Pack
I fremtiden, efter Bruce Waynes Batman, skal der en ny helt til at forsvare Gotham City mod nye og kendte trusler. Denne pakke gør det muligt at spille en ny Batman - Terry McGinnis - fuldt udstyret med en teknologisk avanceret Batsuit, der kan flyve, skyde Batarang-pile og endda blive usynlig. Man kan også spille som dødbringende skurke som den radioaktive Blight og selve Jokeren, der er vendt tilbage!