Banner Saga Trilogy
Banner Saga Trilogy gør dig til din egen lykkes smed i dette episke vikinge-rollespilseventyr. Før din karavane gennem landskabet i en verden på randen af sammenbrud, hvor solen er stoppet på himlen, og guderne er døde. Dristige ledelsesbeslutninger, kløgtig anvendelse af ressourcer og dygtige kamptaktikker er essentielle for at sikre, at du og dine klaner overlever. Smukt håndtegnede kampsekvenser og animationer akkompagneret af en stemningsfuld lydside skrevet af den Grammy-nominerede komponist Austin Wintory vil henføre dig til et eventyrrige inspireret af nordisk mytologi. - Vælg mellem 48 spilbare karakterer fra fire forskellige racer og 40 forskellige klasser, som hver har unikke evner og opgraderingsmuligheder, som passer din spillestil. - Strategisk kamp med konsekvenser – sejr eller nederlag og endda permanente tab af karakterer afhænger af, hvilke karakterer du vælger at tage med i kamp, og hvilke beslutninger du efterfølgende træffer.